FANDOM

1000px-Wp 66909 5

A Black Guards-ok, vagy Paratroopers náci ellenségek a Return to Castle Wolfensteinben. Heinrich Himmler személyes testőrei, általában a halálos FG-42 paratrooper puskával vannak felfegyverkezve. Rendkívül veszélyesek. Blazkowicz először a légi bázison szembesül velük, majd az SS Paranormal Division őreiként látjuk őket a következő helyeken: Castle Wolfenstein, a norvégiai X-Labs és a Secret Weapon Facility.

StratégiaSzerkesztés

  • Könnyen megölhetőek ejtőernyőzés közben (főleg a légibázis támadása közben), amikor a játékos egy Mauser puska 1-2 lövésével lelőheti az ejtőernyőt, így a katona meghal. Viszont ha már földet értek, a FG 42 Paratroop puskáikkal nagy sebzést tudnak okozni és hamar levadászhatják az óvatlan játékost Stennel vagy akár késsel, kiváltképp nehezebb fokozatokon. Javasolt tőlük tisztes távolságot tartani, mivel az FG 42 messzire pontatlanul hord, így mesterlövész puskával könnyű leszedni őket.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Black Guardnak van egy érdekessége: az első fejlövés - bár kétszeres sebzést okoz - csak a sisakot lövi le, bármilyen fegyvert is használunk. A sisak nélküli katonát viszont ezután már egy MP 40 lövéssel is megölhetőek.
    • Néha a katonák sisak nélkül jelennek meg, a hatás akkor is olyan, mintha lett volna rajtuk: a első fejlövés "csak" dupla pontot sebez, és a második halálos.
  • Bár a tervrajzokon a Black Guard egy Stern puskával látható, mégis a legtöbb FG 42-t hord.

MegjelenésSzerkesztés

A Sötét gárdisták csak a Return to Castle Wolfensteinben vannak jelen.

KépekSzerkesztés