FANDOM

A Thule két külön csoportra utal a Return to Castle Wolfenstein, Wolfenstein és Wolfenstein: The New Order játékokban: a Thule civilizációra és a Thule Társaságra.

Thule civilizációSzerkesztés

A Thule (vagy Hyperborean) egy mitikus népcsoport, akik állítólag régen északon éltek, pontosabban Icelanden, Greenlanden, vagy egy egy elveszett kontinensen, amely az óceánba veszett. A fehéruralmat hangoztatók mítoszai szerint óriások voltak, és az árja "faj" ősei. A játékokban ez legalább részben igaz, és meghaltak, miután a nekik energiát adó csillag elhalványult és belőle lett a Black Sun.

A játékokban a romjaik között mágikus tárgyak vannak, amiket viszont trükkös csapdák, mágikus zárak védik, amik hatalmas lényeket hívnak elő (pl. Olaric), vagy a halottakat támasztják fel, hogy védjék a sírjukat.

Megpróbálták irányításuk alá venni a Black Sun erejét egy nagy gépezettel, de a végzetüket nem kerülhették el.

Thule TársaságSzerkesztés

A Thule Társaság (Thule-Gesellschaft) egy német okkultista csoport volt, akik támogatták a Német munkáspártot (Deutsche Arbeiterpartei), akik később a Német Nemzetszocialista Munkáspárttá alakultak (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) - vagyis a náci párttá. A nevüket a misztikus Thule civilizációról vették. A valóságban Hitler hatalomra jutásával a csoport elvesztette a befolyását a pártban és 1935-ben fel is oszlottak. A játékban viszont nagyon is aktívak még 1943-ban is, és nagy erőket mozgatnak meg, hogy okkultistáikkal előbbre vigyék a náci párt ügyét.

Végül 1946-ban ők a háború menetének megfordítói, és meghódítanak mindent, ami az útjukba kerül.